lid worden

LID WORDEN!

Hoera! Je bent overtuigd: rugby spelen is iets voor jou.

Wil graag rugby komen spelen bij Rugby Club Sparta! Dan is inschrijven de volgende stap.

Allereerst is het fijn om te weten dat je niet meteen hoeft te besluiten of je definitief lid wordt, want de eerste 6 weken mag je mee trainen om te zien of rugby de sport voor jou is. Na deze periode zal er gevraagd of je wil doorgaan of toch hebt besloten dat je liever iets anders gaat doen.

Ook voor mensen met minder financiƫle draagkracht is het mogelijk om bij Rugby Club Sparta te sporten. Geef dit gerust aan bij de inschrijving, dan komen wij vanzelf op de lijn om een en ander met elkaar te bespreken. Wij vinden het belangrijk dat mensen kunnen sporten en er is meer mogelijk dan je wellicht denkt, dus schroom vooral niet om de vraag te stellen aan ons.

Klik op de button hieronder om je aantemelden

trainingstijden

Senioren 18+:

20:00 tot 21:30 uur

Colts: <18 jaar:

20:00 tot 21:30 uur

Junioren <16 jaar:

18:30 tot 20:00 uur

Cubs <14 jaar:

18:30 tot 20:00 uur

Mini <12 jaar :

18:30 tot 19:45 uur

Benjamins <10 jaar:

18:30 tot 19:45 uur

Turven <8 jaar:

18:30 tot 19:30 uur

Dames 18+

dinsdag 20.00 - 21:30 uur

Is de contributie een probleem voor je?

Rugby Club Sparta vindt het van groot belang dat kinderen altijd kunnen sporten. Wanneer de hoogte van de contributie een beperkende factor mocht zijn, dan zijn er allerlei mogelijkheden om hier een oplossing voor te vinden met elkaar.

Dus aan alle ouders en verzorgers, schroom vooral niet om contact op te nemen met onze penningmeester zodat er gezamenlijk gekeken kan worden naar de beste oplossing in de situatie. Hier is niks ergs aan dit is wat we doen voor elkaar.

Beƫindiging lidmaatschap

Mocht je je willen uitschrijven als lid, doe dit dan via penningmeester@rugbyclubsparta.nl onder vermelding van:

• Je volledige naam
  • Geboortedatum
  • Telefoonnummer en e-mailadres.

Let op: uitschrijving dient te geschieden voor 15 juni van ieder kalenderjaar!

De ledenadministratie van Rugby Club Sparta houdt zich strikt aan enkele peil data ten aanzien van lidmaatschappen.

Contact

Voor nadere informatie of voor wijziging van een lidmaatschap: penningmeester@rugbyclubsparta.nl